Barnvakt

Idag har vi varit barnvakt åt lilla söta Carmen i några timmar och det gick så bra så.
Hon kom vid elva tiden och bokstavligt talat kastade sig om halsen på Robin *s*
Sedan var det bara Robin som gällde ett bra tag kan jag säga.
Det var så sött att se dom tillsammans. Carmen som satt i knä och kramade om och Robin som verkligen strålade av ömhet för henne.
Robin åkte iväg till Sala sedan med sin paps och Carmen och "Foffa" kollade på film.
Skulle få henne att sova sedan och det var lite kinkigt ett tag men när hon väl lade sig ner och slutade att gråta så somnade hon på ett kick.
Även jag och Johan passade på att sova lite ;o)
Försökte få i henne lite mat sedan men det gick inte så bra, men hon hade ju druckit välling innan hon somnade.
Nu har hon gått hem för en stund sedan, men vi hjälper gärna till flera gånger. Hon är ju så himla go den lilla skiten =)
Ikväll sedan ska jag försöka få med mig Johan till Ursvik och ta en runda. Vi kan behöva det efter allt vi stoppade i oss igår......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0