Torsdag



Lyckades snoosa i en och en halv timme imorse så det blev riktig raketfart sedan ska ni tro.
Hann inte känna efter ordentligt hur jag mådde förutom att jag hade en liten lätt dov huvudvärk.
Min kollega är fortfarande sjuk så det är bara att masa sig iväg.....

Har fått en hel del fixat här på jobbet idag iallafall.
Synd bara att man inte har fått lika mycket fixat hemma bara :-(
Robins rum ser ut som ett bombnedslag och jag måste plantera mina ljungplantor jag köpte för ett tag sedan....
Får se om jag orkar ikväll.

Ska iväg på möte i skolan idag på eftermiddagen också och se hur det har gått för Robin.
Jag hoppas verkligen att de ger lite positiv feedback nu för det är verkligen en markant skillnad tycker jag iallafall.

Jag meddelar senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0