Tisdag



Var så trött igår när jag kom från jobbet att jag var tvungen att lägga mig en sväng på sängen först och ta en powernap innan jag började med middagen.
Blev en omelett med bacon bara men det räckte gott och väl.

Efter att jag fixat iordning i köket satt jag och Robin och pluggade matte.
Han har matteprov idag nämligen så jag håller tummarna verkligen att det ska gå vägen....

Gjorde mig iordning och kröp ner i sängen och läste lite innan jag släckte lampan för natten.

Var ganska trött när jag vaknade imorse, men det har förmodligen med vädret att göra.
Mörkt, grått, trist och regnigt =(

Min kollega är fortfarande sjuk idag så jag kommer att ha mycket att stå i även idag, men det är bara bra för då går dagen fortare =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0