Nya hål i öronen =)



Åkte iväg till Solna och lämnade in mina dojjor för klackning och passade på att ta nya hål i öronen.
Mina hål har suttit så långt ner så numera kan jag inte ha stora, tunga och balla örhängen utan att det har sett ut att örsnibben ska gå sönder, så jag slog till idag.
Var riktigt läskigt tycker jag när hålpistolen small till, men det kändes inte så mycket iallafall.
Så nu ska jag gå och snurra och tvätta rent i en månad innan jag får byta.
När jag kom hem hämtade jag upp Clara, Sara och Robin och drog över till Mirro och grattade henne.
Johan och Lucas kom lite senare då de hade varit nere på klubben och jobbat lite.
Mirro fick en liten bärbar dator av oss. Alltså absolut inte av bara oss utan vi hade gått ihop ett gäng och lagt pengar. Det var Petra, Lasse, jag, Johan och Helena bland annat.
Efter vi firat henne så åkte vi hem och fixade middag.
Rostbiff med rösti och bearnaise. Riktigt gott.
Funderar på att tvätta av mig och krypa ner i sängen och lägga mig och läsa lite nu faktiskt.
Tråkigt ?
Nä inte det minsta!
Ingen kommer att sakna mig iallafall *s*
Tjejjerna sköter sig själva, grabbarna spelar spel och Johan sitter och pillar med datorn som vanligt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0