Mår lite bättre idag



Låg till sängs hela dagen igår och bara tog det lugnt.
Framåt kvällningen gjorde vi ett ryck och åkte ner och handlade på Coop.
Det var rensat hemma kan jag säga...
Var helt slut när jag kom hem så det var bara att lägga sig i sängen igen och vänta på att maten skulle bli klar.
Blev lasagne
Kollade på Idol sedan på kvällen och min favvo Jon åkte ut =(
Men det finns en hel del andra bra tjejjer och killar att hålla tummarna för bland annat lilla söta Tove.
Låg och slötittade på tv:n resten av kvällen tills jag somnade.
Vaknade idag runt elva och kände mig lite piggare.
Har diskat ( ett friskhetstecken *s* ) och nu avnjutit en kopp kaffe i sängen.
Ska nog ta mig ett bad sedan tror jag och en välbehövlig ansiktsmask. Nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0