Lördag



Vaknade vid 4 imorse av att jag hörde att Robin satt och gapade på någon spelkompis *morr*
Gick som i dvala och sa åt honom sedan däckade jag igen.
Vaknade igen vid 9 och hoppade upp och färgade håret.
Hade tänkt strunta i det utifall att jag skulle till Titan snart, men de ringde mig i torsdags och ville att jag skulle ha varit där igår och det gick inte riktigt, så det blir vid ett senare tillfälle.
Förhoppningsvis så hinner mitt hår vila lite tills det =)
Eva kom och hämtade mig sedan åkte vi ut mot bushen i Norrtälje, närmare bestämt till Thuns.
Ett litet shoppingparadis in the middle of nowhere.
Hittade lite kläder och jox där under vår två timmar sedan åkte vi till Knutby ( rys )
Fick kalla kårar när vi passerade gränsen till Knutby faktiskt....
Vilka idioter !
Ja ja, vi stannade vid en underbar restauran där i allafall och käkade en underbar lunch/middag.
När jag kom hem hade Johan dragit i iväg och jobbat.
Mustasch spelar ikväll nämligen och han jobbar.
Jag och Robin har det soft hemma och jag passar på att tvätta lite.
Ska försöka komma upp tidigt imorgon och åka och handla och hämta glömd mattebok hos Micke.
Robin har prov på måndag och vi måste träna lite innan......
Nu ska jag gå ner i tvättstugan och hämta det sista av tvätten och sedan ska jag krypa ner i sängen och läsa.
Har verkligen fastnat i Stephenie Meyer´s böcker ( Twilight serien )
Helt underbara =)
Hon kan verkligen beskriva omöjlig kärlek *s*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0