Igår



somnade jag runt tolv halv ett sedan vaknade jag igen runt tre och kunde inte somna om på ett bra tag!
Skitjobbigt!
När jag väl vaknade imorse var klockan runt 11 och det hade jag ju inte tänkt, men men.....
Det är bara att gilla läget och göra det bästa av dagen.

Har precis käkat frukost tillsammans med Robin och vi har suttit och fnissat och haft riktigt mysigt.
Ska hoppa in i duschen nu och sedan blir det till att röja på hans rum hade jag tänkt. ( Hur många gånger har jag inte sagt det ? )
Ska även hjälpa honom med att komma igång med SO:n sedan.
Han har två prov nästa vecka; SO på måndag och NO på fredag, så han har lite att stå i denna vecka.

Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0