Hallå



Har inte försvunnit utan bara haft mycket att stå i.

När jag slutade igår så åkte jag iväg och handlade lite inför kvällen och när jag kom hem fixade jag käk och donade.
Kollade på Idol på kvällen och sedan läste jag en hel del.
Hur ncie som helst.

Idag sov jag ut ordentligt vilket jag verkligen behövde!
Jag och Clara åkte till Solna C och köpte en mössa till henne bland annat.
Själv hittade jag lite smått och gott på Gina och vi träffade på Michelle som hastigast.

Åkte till Coop sedan och handlade middag.
Köpte oxfilé, bearnaise och kroketter.
Blev utmärkt middag till mig och ungarna.
Johan jobbar ikväll och stack redan vid 16 tiden.

Efter Coop gick jag och Clara på jakt efter Twilight filmen =)
Hittade den tillslut på OnOff så ikväll blir det myspys framför tv:n med underbar film ( skulle jag tro. Jag har ju inte sett den, men jag har ju läst böckerna. )

Har precis käkat nu och jag och Clara sitter och bloggar och grabbarna sitter och spelar.
Ska kolla på Körslaget och sedan blir det film =)


Kommentarer
Postat av: LIFE LIKE SHIT

Filmen är asbra :)

Fast böckerna är bättre ! : D

2009-10-26 @ 09:48:45
URL: http://Http://Lifelikeshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0