Fredag igen =)



Men den kunde ju ha börjat lite bättre dock. Försov mig ordentligt imorse så jag var inte på jobbet förrän närmare nio men det gjorde inte så mycket.

Min kollega är tillbaka iallafall och det känns skönt.
Blir Vällingby på lunchen idag för god mat och lite shopping kanske ?

Var ju på möte i skolan igår och det börjar gå åt rätt håll nu iallafall.
Det är fortfarande en hel del kvar att göra men som sagt, små förbättringar har gjorts.
Hemma har det iallafall blivit en klar förbättring gällande läxläsning och pluggande överlag.

Nu är det ju bara en dag kvar sedan har Skrutt ett välbehövligt höstlov iallafall.
Måndag till onsdag blir han nere hos Micke så jag tänkte passa på att röja upp både det och andra hemma då faktiskt.
Mina stackars ljungplantor står fortfarande oplanterade, men jag anammade dom med lite vatten igår iallafall.

Ikväll kommer Lucas och Clara över så det blir full rulle hemmavid i helgen.
Har inget särskilt inplanerat förutom Idol ikväll.

Nej, nu ska jag försöka jobba lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0