Fredag igen! Sååå skönt!



Veckorna går så snabbt så man hinner ju knappt med.
Nu har även denna vecka gått i ett rasande tempo och det är snart dags att dra sig hemåt.

Igår eftermiddag var ju uppe hos Titan för en intervju och lite fotografering.
Vi får se om jag kommer att gå vidare.

På kvällen var det föräldrarmöte på skolan sedan.
Som vanligt var det dålig uppslutning av föräldrar......
Är inte barnen viktigare än så ?
Kan man inte kosta på sig en och en halv timme och visa sitt intresse och sätta sig in i sitt barns vardag ?
Ja ja....

Ikväll kommer Clara och Lucas och imorgonbitti kommer Sara, så det blir fullt hus.
Vi ska även över till Michelle en sväng under morgondagen tror jag, då hon fyller år imorgon.

Nu ska jag ta och börja stänga ner här och dra mig hemåt snart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0