Busy busy



Hej hopp!
Har varit fullchokad med grejjer hela dagen.
Jag och min kollega hade möte hela förmiddagen och rensade och förberedda en massa saker och sedan åkte jag hem efter lunch för att släppa in hantverkare.
Fick min nya kyl och frys idag nämligen och snacka om att jag hade mat hemma *s*
Trodde aldrig att det skulle ta slut.....
En sak är säker iallafall att vi inte behöver köpa hem Gorbys på ett bra tag.

Nu sitter jag hemma och jobbar.
Robin kommer väl hem snart och Johan kommer från Nacka .
Han ska hjälpa sin mamma till Rissne med massa saker så jag har ingen aning när han dyker upp.
Själv ska jag snart slänga i mig en Gorbys och sedan dra på Pilates ikväll.
Ska bli skönt.
Efter det blir det lite handling. Behöver lite saker till fredag kväll och jag hinner inte imorgonkväll.
Det är föräldrarmöte på skolan imorgonkväll nämligen och dessutom brukar jag känna mig extra pigg efter Pilatesen då man har bytt ut allt syre i kroppen :-)

Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0