Bättre start idag



Vaknade när klockan ringde idag iallafall men jag låg och snoozade ett bra tag tyvärr.
Skulle vilja kliva upp direkt när klockan ringer och ta ett varv runt sjöarna, men det är ju så himla mörkt och kallt när man vaknar ju ......

Igårkväll kom min kompis Eva över en sväng på kvällen.
Hon hade varit ute och lekt körskollärare med en tjej och svängde förbi en sväng för att säga hej.
Satt och snackade lite och hon knäppte några kort på mig som jag kunde skicka in till Titan media sedan.
Ska bli intressant och se vad dom säger på torsdag......

Annars idag så är det inte så mycket inplanerat när jag kommer hem.
Blir till att titta på House iallafall och sedan läsa min bok. Är helt fast !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0