Tisdag kväll

Åkte ner och handlade lite efter jobbet sedan hem och fixade.
Dammsög och diskade det första jag gjorde när jag kom hem ( ! ) sedan fixade jag middag.
Spagetti och köttfärssås.
Ringde och pratade med syrran angående helgen.
Det ska bli jätteskönt och roligt att komma iväg.
Det är första gången som jag, mamma och syrran åker iväg helt själva.
Eva kom över en sväng och hälsade på.
Snackade lite skit och fikade lite.
Kollade på House och nu är det sängdags.
Imorgonbitti ska jag till läkaren och ta bort en leverfläck på bröstet.
Kollade upp den i januari när jag tog bort leverfläcken på benet så det är ingen farlig sak.
Men lite pirrigt är det ju såklart.....
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0