Thank God It´s Friday =)


Fick besök imorse av lilla Carmen =)
Hon ska vara med "Foffa" idag nämligen.
Hade hellre stannat hemma med henne idag istället för att åka till jobbet, men men ....

Robin ska iväg idag också. Han var trött och seg men han måste iväg. Om inte för att plocka ihop alla böcker då han måste plugga i helgen för att komma ikapp igen....

Igårkväll var det strömavbrott i Sumpan.
Jag märkte inte av det så mycket på eftermiddagen såklart då jag var på jobbet men vid 19 fick vi ett kort strömavbrott hemma.
Centrala Sumpan var dock utan ström i 7 timmar !
Undrar hur Vattenfall fungerar egentligen ?!?!?
Varför kom inte dieselaggregaten igång ?

Idag blir det mycket på jobbet då min kollega jobbar hemifrån idag.
Även om hon jobbar så hamnar alla telefonsamtal hos mig och det är lite jobbigt.....

Ikväll blir det middag hos Helena. Får se om vi kommer ut sedan för det strulade till sig med barnvakt för hennes del.
För mig kvittar det om vi kommer ut eller inte. Skönt att bara komma iväg en sväng och snacka lite skit över en god bit mat bara =)

Nu måste jag sätta igång här. Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0