Rubriktorka igen


Efter min promenad runt sjöarna gjorde jag mig iordning och gick ner till Sumpan centrum en sväng för att kolla om de hade någon julskyltning, men det hade dom inte =(
Åhlens hade öppet iallafall så jag gick in där och införskaffade lite ljus och mossa och jox.
Fixade iordning det när jag kom hem sedan och tände första ljuset. Riktigt mysigt.

Hände inte så mycket sedan under dagen, bara det vanliga:
fixade mat
plockade undan
slappa framför tv:n

Avslutade kvällen med en ordentlig ansiktsrengöring med mask. Nice =)

Idag är Robin i skolan igen iallafall.
Han ska ner till Micke sedan är det tänkt.

Själv så ska jag ta tag i lite saker hemma som jag inte hann eller orkade fixa i helgen.

Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0