Produktiv kväll

Har verkligen varit duktig ikväll om jag får säga det själv och det får jag *s*
Fixade fläskfilé och kokt potatis till middag när jag kom hem, sedan satte jag Robin och plugga matte.
Medan han pluggade började jag rensa på hans rum.
Tog tag i flyttkartongerna som har stått sedan vi flyttade in !
Fick faktiskt plats med dom i källaren. Helt otroligt =)
Mataffären kom och levererade varorna och det fick VG.
De lyckades dock med att skicka med en kycklinglåda istället för en ost, men annars så stämde allting.
Ska helt klart fortsätta att köra på detta.
Kanske inte varje gång men åtminstonde någon gång i månaden.
Ringde och pratade med Helena också och vi bestämde oss för att gå på bio på torsdag.
Blir Flickan som lekte med elden.
Kul =)
Imorgonkväll blir det fortsättning i Robins rum.
Ska fixa till så att bäddfåtöljen får plats ordentligt bland annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0