Pedofiler och Ikeafix


Sommaren 2007 åkte min grabb och ett gäng barn från Sumpan glada i hågen på sommarkollo ute på Gräddö.
Tyvärr blev vistelsen kort då det visade sig att det jobbade en pedofil där som filmade barnen i bastun.
Han flydde till Thailand och höll sig gömd och nu när preskibitions tiden har utgått har han hört av sig och vill ha tillbaka sin datautrustning !
Min vän Annika har skrivit ett inlägg om detta i sin blogg http://blogg.expressen.se/singelisumpan/
Det är verkligen fruktansvärt att man kan undkomma rättvisan genom att sticka iväg till t ex Thailand och hålla sig undan.
Bara det att han stack är väl tecken på att han var skyldig ?!?!?!
Hoppas att den djäveln ( ursäkta språket ) får ett helvete framöver!


Annars ikväll har jag fixat ihop min köksö och ordnat till i köket.
Ska snart gå in och fixa lite i Robins rum, men det blir inget avancerat ikväll.
Känner att min ork börjar ta slut nämligen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0