Måndag



Ja, då har halva dagen gått och jag har hunnit med en hel del på jobbet.
Har även hunnit med en promenix i blåsvädret faktiskt. Riktigt uppiggande måste jag säga.

Ikväll blir det matte för hela slanten hemma sedan blir det intressant och se när min leverans från mataffaren.se kommer.
Jag invigde denna härliga service igårkväll och som sagt så ska det bli intressant att se resultatet.
Tänk vad mycket tid man sparar och sedan alla dessa extra saker som man hittar i affären som man tror att man behöver.
Nu sitter du i lugn och ro och går igenom hela sortimentet och klickar i vad du ska ha och är du osäker på något så är det bara att kolla i skåpen hemma direkt och se om saken behövs eller inte.
Kan det bli bättre ? *s*



Ska även börja ta tag i Robins rum denna vecka. Vill ha det iordning tills mams och paps kommer ner den 12:e.

Nej, nu kallar jobbet igen.
Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0