Mams och paps är här nu

När jag slutade jobba åkte jag iväg och tankade bilen och tog ut pengar åt Robin.
Han ska bjuda en kompis på bio i helgen nämligen som tack för att han fick ta hans spel.
Mamma och pappa hade kommit när jag kom hem och vi gick och köpte pizza till middag.
Smarrigt. Det var länge sedan jag käkade det faktiskt.
Packade inför helgen och satt och pratade lite innan det var dags att nanna kudde.
Ska upp ganska tidigt imorgon för jag och mamma ska till Kista när de öppnar och sedan måste jag ju få iväg Robin till skolan.
Efter Kista åker vi direkt mot vårat lilla helgmys =)
Mamma vet fortfarande inte vart vi ska utan det får hon upptäcka när vi kommer dit.
Syster yster fyller år imorgon också så vi passar på att fira henne också såklart.
Kommer inte att uppdatera något under helgen utan jag uppdaterar när jag kommer hem på söndag sedan.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0