I´m back =)



Var ett tag sedan jag skrev nu men jag har tyvärr legat däckad i någon konstig flunsa aktig sak.
Började i onsdagseftermiddag med att jag blev alldeles varm i hela kroppen och att huvudet kändes som vacumpackat....



Åkte hem och lade mig och sov och sov och sov och sov.
Sov så gott som hela torsdagen och på fredagen låg och läste och tog det lugnt.
På fredagseftermiddagen blev jag bättre iallafall och på lördag morgon var jag uppe med tuppen och drog upp till Ljusdal.
Syrran var där också och vi hade det jättemysigt.
Papsen och jag fixade med bilen och på kvällen åt vi jättegott och drack gott.
Jag och syrran satt uppe och surrade ett tag men inte för länge då vi skulle upp tidigt idag sedan.
Var uppe runt nio och packade oss iordning och drog ner till Stockholm.
Skjutsade syrran till Bromma för hon skulle flyga hem sedan.
Har inte gjort så mycket sedan när jag kom hem.
Packade upp och fixade käk och sedan tog jag mig ett skönt bad.
Nu sitter jag och kollar på Ensam mamma söker och ska snart hoppa i säng känner jag.
Har inte sovit så jättebra inatt då madrassen var riktigt riktigt mjuk, så jag kommer att sova gott inatt.
Imorgon börjar en ny vecka med nya möjligheter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0