God morgon =)


Känner mig pigg och fräsch trots mörkret och regnet utanför.
Tyvärr fick jag ringa och sjukanmäla Robin imorse för han ligger i feber nere hos sin paps =(
Får hoppas att det går över snabbt.

Igår hade jag tvättstugan när jag kom hem från jobbet och sedan plockade jag och fixade lite.
Vill ha lite ordning då Clara och Lucas kommer i helgen.
Johan kommer att vara borta lördag och söndag dock då det är fest nere på klubben och han måste jobba.
Får hoppas att kidsen tycker att det är ok iallafall.

Slipper åka och handla ikväll också då jag har förbeställt från mataffären =)
Det är så himla skönt att kunna göra detta ska ni veta !
Det sparar så mycket tid och kraft.

Blir till att kolla på Idol ikväll också såklart =)
Är ju riktigt spännande nu när det inte är så många kvar.
Jag tror att Erik eller Tove vinner, vad tror ni ?

Nej, nu är det dags att dyka ner i jobbhögen en sväng.

Idag blir det iallafall Vällingby på lunchen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0