1:a advent



Tänk att det är första advent redan !
Det går så fort tycker jag.
Har iallafall gjort advent fint med julgardiner och ljus här hemma, men stämningen känns inte riktigt.
Känns lite konstigt med gröna gräsmattor och 7 - 8 grader varmt, men det är väl så det kommer att vara nu ?

Helgen har spenderats med vänner och familj.
I fredags var jag på middag hos Helena. Var riktigt gott och det var kul att snacka och dricka lite.
Chockade kroppen med att cykla både dit och hem *s*
Det är ju inte så långt men attans vad otränad jag är känner jag!

Igår höll jag på att fixa här hemma med storstädning.
Dammsög och skurade golven och pyntade lite i köket.
Åkte och hämtade upp Robin hos Mio och han och jag stack till Siba och köpte nya Super Mario spelet för Wii.
Hade tvättstugan på kvällen sedan och jag höll på med det medans Robins spelade spel.

Johan var och jobbade på Takida igårkväll och kom hem inatt någongång. Hörde inget när han kom iallafall så jag måste ha sovit jättehårt.

Hade tänkt att åka in till stan med Robin nu på förmiddagen och kolla julmarknad i Gamla Stan, men han var vaken klockan fem imorse när jag var upp en sväng =(
Han lär väl sova ganska länge idag skulle jag tro......

Får se vad jag hittar på här. Har fortfarande lite saker att fixa med julgrejjerna som jag måste hämta i källaren, och det tar sin lilla tid. Är fullpackat med saker i förrådet nämligen.
Eller så tar jag en promenix runt sjöarna först kanske ?

Ska dricka upp kaffet först så får vi se vad som händer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0