Var helt slut igår

De sista timmarna på jobbet segade sig verkligen fram igår och jag var inte alls på humör att göra någonting....
Åkte iallafall iväg efter jobbet och handlade och Johan följde med.
Lade mig på soffan när vi kom hem och gjorde ingenting. Ganska skönt faktiskt :-)

Käkade lite Gulasch soppa när Johan kom hem från träningen och sedan gick jag och lade mig.
Däckade runt 22 redan och det var jätteskönt =)

Imorse vaknade jag halv tre men kunde somna om iallafall.
Känns mycket bättre idag och har lite mera energi.
Pratade med en del kompisar igår som hade känt sig ungefär likadant så det måste ha berott på vädret helt enkelt.

Idag har jag fullt upp på jobbet. Vet inte om min kollega kommer idag, men det visar sig.
Ikväll blir det tvättis och jag MÅSTE dammsuga !
Tussarna ligger längs med golvlisten.
Pixie släpper så mycket hår nu så det är bedrövligt och jag måste ju hålla undan allt sådant egentligen för att må bra.

Nu är det snart möte. Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0