Torsdag

Johan kom hem runt halvtolv inatt och jag vaknade till såklart, men hade absolut inga problem att somna om sedan =)

Vaknade i tid imorse och gjorde mig iordning och väckte Robin.
Gjorde nygräddade mackor till frukost och det var verkligen mums.
Det är dock inte så avancerat *s* In i ugnen i fem minuter sedan är det klart.

Min kollega är dålig idag igen så han jobbar hemifrån idag, men det är inte så fasligt mycket att göra just nu så det känns okej.

Efter jobbet idag blir det nog till att åka och handla inför helgen.
Johans kids kommer ju imorgon plus att Mio ska vara hos oss på lördagkväll, så det blir fullt hus.

Jag hoppas att det blir bra väder i helgen så man kan vara ute och sola lite.
Skulle behöva få lite färg till bröllopet, annars så får jag väl gå och sprayduscha mig.
Det är ju säkrare om inte annat.

Idag är det 23 år sedan jag fick mitt körkort !
Jag har lyckats ganska bra i trafiken under dessa år måste jag säga.
Det har varit något besök i diket och någon har även kört in i mig i baken, men inga allvarliga händelser ( peppar, peppar )

Vi får väl hoppas att det fortsätter i det spåret =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0