Sovit skönt

Vaknade nästan utvilad imorse =)
Gjorde mig iordning och sedan satte jag igång och fixade allt inför dagen.
Slängde in baguetter i ugnen för att göra mackor åt Robin.
Han har nämlige friluftsdag ( orientering ) idag och ska ha matsäck med sig.


Fixade iordning hans matsäck och sedan packade jag ihop mina saker.
Båda klänningarna
Bolero
Skor
Väska
Träningskläder
Borrmaskin
Dator
Kändes som om jag skulle flytta imorse när jag gick till bilen.

Johan jobbar på Globen ikväll som sagt, så han har mutat Robin att gå ut med Pixie i eftermiddag.
Jag tar kvällspromenaden med henne sedan efter jag kommit hem från Annika och gjort klart Robins svenska läxa som han ligger efter med.
Det är nog bland det sista nu som han släpar efter med. Måste kolla upp ordentligt med lärarna vad som är kvar att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0