Sovit gott =)

Har verkligen sovit gott i natt ska ni veta =)
Vaknade för någon timme sedan och såg att det var klarblå himmel och sol ute. Härligt!
Än så länge så är det inte så jättevarmt ute , men jag hoppas att det blir så pass så man kan sätta sig och sola lite sen.

Alla sover än, det är bara jag och katten som är uppe så det är lugnt och skönt.
Får se vad vi hittar på idag sedan.
Röjde lite på balkongen igår så nu kan man faktiskt vara där ute.
Den blev ju lite mindre när vi gjorde inglasningen nämligen, så jag har fått tagit bort bordet och satt dit ett litet klappbord istället. Blev riktigt bra tycker jag.
Ska ställa ut lite blommor sedan och fixa mina balkonglådor. Det kanske man ska göra idag ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0