Söndag

Vaknade för en liten stund sedan av att jag hade en jätteskum dröm.....
Tänk hur man kan snurra till det i drömmar!
Gick iallafall upp och tog mig en kopp kaffe och läste igenom mina favvis bloggar =)

Ska hoppa in i duschen snart och sedan väcka Clara och Johan.
Vill åka iväg och hälsa på Mirro och Carmen nämligen =)
Har lite saker jag måste fråga Mirro angående möhippan, bröllopet och tatuering.

Efter att kidsen har åkt hem sedan blir det städning och tvättstuga.
Just ja, måste kolla vilken tid jag skrev upp tvättisen. Jag hoppas att jag var smart nog att ta sista tiden iallafall.....

La bud på tradera igårkväll också på lite klänningar till bröllopet.
Hoppas att jag vinner någon av dom iallafall.
Tänk om jag vinner alla tre ! Ja ja, jag har inte lagt så höga bud, så om jag vinner så blir det till priset av en i affären, så det blir ju en ganska bra affär iallafall.
Måste komma ihåg att logga in halv sju och hålla kollen.
Missade budet på ett par skitsnygga gladiatorskor igår. Slängde in ett bud när det var kanske en halv minut kvar.
Min dator hängde sig i några sekunder och det räckte för att jag inte skulle hinna lägga något motbud i sista sekunden =(
Attans!
Men men, det går fler tåg och jag har ju ganska många skor iallafall, eller ? =)

Nej, nu blir det duschen.
Hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0