Snart kväller

Efter jobbet åkte jag och hämtade ut mitt paket och det var den gröna klänningen =)
Den var nästan snäppet snyggare än den vinröda, men vi får se hur det ser ut sedan när jag testar båda "ordentligt"
Ska nog höra om Mirro kan komma och vara smakråd någon dag kanske ?

Käkade lite sedan tog jag en powernap i soffan innan jag och Robin satte oss i köket och fixade läxor.
Nu är iallafall geografin inpluggad och svenska recentionen är klar... *puh*

Har även hunnit tvätta och plocka undan den och nu är det hockey som gäller.
Sverige - Tjeckerna och Sverige leder just nu med 1-0 18 minuter in i andra perioden.
Får hoppas att de håller det här nu.
Ska tvätta mig och göra mig iordning för kvällen snart faktiskt.

Har kollat blommorna också och de lever och frodas =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0