Snart dags för lunch

och även väckning av ett stycke Robin *s*

Hämtade ut paketet och det var min svarta kavaj. Den var jättefin. Lite stor, men det ville jag ha.
Det är snyggt med stor kavaj med t-shirt och jeans eller leggings.
Får nog bli mitt klädval imorgon.
Ska iväg till jobbet imorgon iallafall. Känner mig mycket piggare nu så jag hoppas att den känslan håller i sig.

Ska nog slänga i lite toning i håret idag också.
Börjar tröttna på min röda färg nu. Den blev lite väl röd när jag färgade sist och det trivs jag inte så bra i.
Får lite dåliga vibbar av det......
Har iallafall köpt en mörkbrun toning som jag ska slänga i så får vi se hur länge den sitter.
Annars så får jag väl tona igen innan bröllopet.
Måste ju iväg och införskaffa bröllopspresent också !
Ska försöka göra det i helgen tror jag. Vet dock inte än vad jag ska hitta på, men men...
Det brukar lösa sig.

Nej, nu är det lunchdags





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0