Rastade hund på lunchen idag

Åkte hem och rastade Pixie på lunchen idag.
Hon blev så glad så. Robin hade varit gullig och lagt in hennes madrass i köket också märkte jag.
Han är för go :-)
Efter rastningen åkte jag till Solna C och införskaffade ett par pumps till bröllopet.
Även om jag inte vet än vilken klänning jag ska ha så passar dessa skor till båda klänningarna.

DS_239514_A.tifDS_239514_B.tif

Hittade även en fest väska på Glitter i satin och silver som passar utmärkt till skorna.
Tyvärr så hittade jag ingen bild på den så jag får knäppa kort och lägga upp sedan.

Eva ringde precis och sa att hon och Sara kommer över en sväng ikväll sedan.
Vi ska tona håret på Sara blandannat =)

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0