Pixie är verkligen underbar !

Fast jag kan tycka att Pixie kan vara lite jobbig ibland så är det inget mot hennes syster Affa!
Vi är hundvakt åt henne då hennes husse är i Göteborg och partajar lite men han kommer hem ikväll ( tack och lov )
Har inte fått många timmars sömn inatt pga henne!
Hon har rantat runt i lägenheten, slickat mig i ansiktet och lagt huvud på min mage i stort sett hela natten !
Jag höll på att bli galen ska ni veta!
En räddande ängel hörde av sig imorse dock. Junior var bakfull och behövde röra på sig, så han och hans flickvän kom och hämtade både Affa och Pixie på en långpromenad så jag passade på att sova lite.
Vaknade runt halv elva och kände mig någorlunda okej.

Väntar på att Robin ska komma hem och att Lucas och Clara ska komma.
Robin har sovit hos Mio inatt nämligen.

Vi hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0