Ny vecka

Jaha , då var det måndag igen och en ny vecka ligger framför oss.
Har inte så mycket inplanerat denna vecka iallafall men det finns att göra skulle jag tro.
Är på jobbet nu och börjar gå igenom lite saker från förra veckan.
Var lite osäker faktiskt på om jag skulle fixa att gå idag pga halsen, men jag proppade i mig alvedon och c-vitamin och stack iväg.
Känner mig lite småkrasslig, men det är bara att bita ihop.

Ska iväg och storhandla ikväll sedan när jag slutar jobba och sedan ska jag och Robin sätta oss köra svenska.
Han har en uppgift kvar som ska in innan han slutar.
Han är förresten hemma idag.
Han har haft ont i halsen och snuvig och feber i några dagar nu nämligen.
Får hoppas att det går snart så han är pigg och kry till helgen.
Har nämligen tänkt att åka upp till Dalarna med alla kidsen i helgen.
Ska bli kanonväder enl väderrapporten, men det kan ju ändra sig många gånger under veckans lopp......

Nej, nu är det dags att köra igång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0