Ny dag - nya utmaningar =)

Låg och snoozade i en timme idag !
Drömde att jag hade någon specialväckarklocka som gjorde att man inte kom för sent fast man låg och snoozade !
Som jag sagt tidigare, tänk vad man kan snurra till det i drömmar *s*

Kom upp i någorlunda tid iallafall och gjorde mig iordning och stack till jobbet.
Johan drog samtidigt till Nacka för han har hela dagen inbokad med möten där, så jag ska hem på lunchen en snabbis och ta ut Pixie.
Typiskt att det regnar idag då, men det kanske ger med sig till lunch.

Ikväll blir det förmodligen fika med Eva en sväng och sedan plugg med Robin.
Ska även försöka hinna rensa i garderoben hade jag tänkt.
Tänkte rensa bort de jag inte använder för tillfället.......

Tänk om ändå hade en walking closet......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0