Möhippa igår och ont i halsen idag =)

Drog hemifrån efter 10 igår morse och gick ner till Garbo och väntade på de andra.
Åkte hem till Petra och Lasse och åt champagne frukost=)
Rosa champagne, jordgubbar och choklad. Riktigt roligt.

Drog iväg in till Odenplan sedan till en salong som Petra ska flytta till och åt lunch. Michelle och Embla hade gjort jättegott kallskuret och det var riktigt riktigt gott.
Medans Petra fick massage bytte vi om. Alla fixade iordning sig i femtiotals stuk och det var riktigt lyckat.

Tog tunnelbanan sedan och snurrade runt med Petra sedan innan vi stack ner till klubben.
Där mötte vi upp många flera sedan och även Johan kom ner dit.
Jazzade loss ordentligt sedan men vid 23 tiden skjutsade Mattias hem oss.

Vaknade vid sex imorse av att jag hade så fruktansvärt ont i halsen =(
Mådde absolut inte dåligt som jag trodde att jag skulle göra efter att ha druckit skumpa hela dagen, men halsen tog kol på mig.

Låg och drog mig i sängen väldigt länge idag sedan.

Nu har jag duschat och gjort mig iordning och ska snart börja grilla lax.
Mår helt ok förutom lite ont i halsen bara. Jag hoppas att det inte blir värre sedan bara för jag måste verkligen jobba nästa vecka.

Kommer att lägga upp bilder senare men nu ska jag börja fixa mat

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0