Kanonväder

Idag är det kanonväder här i München! Redan nu är det säkert 25 grader ute. Helt underbart.
Synd att man måste sitta inomhus hela dagen dock.....

Igårkväll åt vi en jättegod middag på den italienska restaurangen. Satt och surrade och hade jättetrevligt i några timmar.

Var hemma på hotellet igen runt elva på kvällen och då packade jag ihop mina saker och sedan hoppade jag i säng.
Somnade på direkten.

Imorse checkade jag ut och gick ner och njöt av en sista hotellfrukost.
Det är verkligen underbart med hotellfrukostar.
Allt finns att välja på. Även om man inte äter allt så är det ändå härligt att se allt. Förstår ni vad jag menar ?

Tog en promenad till kontoret i det underbara sommarvädret och nu sitter jag här och väntar på att systemet ska uppdateras och bli klart för testning.

Ska bli skönt att komma hem ikväll igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0