Jobbar hemma idag med

Lite bättre men fortfarande hostig.

Idag ska Johan skriva teoriprov igen. Vet inte för vilken gång i ordningen, men han kämpar på.
Jag beundrar honom för att han kämpar på som han gör, men han har gett sig den på att fixa det.
Det måste vara frustrerande att sitta och plugga och plugga och plugga och sedan så fastnar inte allt iallafall
Ja ja, jag håller tummarna jättehårt.



Som sagt så sitter jag hemma och jobbar idag också och även Robin är hemma fortfarande.
Han är dundersnuvig, så det är lika bra att han får vila en dag till.

Ska skjutsa ner Johan till banken sedan vid halv tio och jag ska på 7eleven och hämta paket.
Tror att det är min svarta kavaj från Tradera som har kommit =)

Ikväll har jag även tvättstugan och jag ska även försöka orka dammsuga lite.
Kidsen kommer ju imorgon så jag vill ha någorlunda hårfritt på golvet.
Pixie hårar något för dj.....t nu så det ligger en matta med hundhår efter en dag =(
Kanske därför jag är dålig ?

Nu ska jag ta dagens första kopp kaffe sedan är det dags att jobba.

Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0