Inte bara vädret kan ändras snabbt

utan även vad man ska göra *s*

Satt och kollade i kalendern och denna helg är den ända helgen som är någorlunda lugn, så jag frågade Johan om vi inte kunde stanna hemma istället.
Nästa helg är det ju bröllop, helgen efter det åker Johan till Blomstermåla och helgen efter det är det midsommar sedan har jag semester....
Så denna helg skulle det vara skönt att vara hemma och fixa lite.
Måste bland annat sy in och lägga upp Johans brallor som han ska ha på bröllopet, sedan måste jag fnula ut någon bröllopspresent också.

Vi hämtar över Sara till helgen istället och firar hennes födelsedag hos oss på fredag istället.
Hon fyller år idag, men vi kan inte fira henne pga att både jag och Eva har fullt upp hela veckan, så vi tar helt enkelt över henne till helgen så vi kan fira henne med Clara :-)

Och då får vi anledning att köpa tårta och mumsa också *s*














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0