Ikväll har jag

fixat hemma med mina IKEA inköp =)
Matten blev lagd i köket istället för hallen och lådorna var en storlek större än dom jag kollade på i skylten, men det blev jättebra iallafall =)

Orkade inte fixa käk till mig och Robin utan vi åkte ner och hämtade på Donken istället =)

Har nu betalat räkningar så nu är jag fattig igen....
Ska snart tvätta av mig och gå och lägga mig. Mår inte så jättebra ikväll så mår jag så här imorgonbitti blir det till att jobba hemifrån. Det är skönt att jag har den möjligheten faktiskt.
Det är nästan så man får mera gjort hemma ibland än när man är på kontoret, för då kommer alla förbi och frågar om allt möjligt...

Får se när Johan kommer hem ikväll. Han skulle ut och övningsköra mc ikväll med klubben, så jag hoppas att det går bra.
Han har ju inte kört på bra länge nu.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0