Har varit uppe sedan åtta

Klev upp tidigt och sprang ner i tvättstugan.
Nu väntar jag bara på att det sista ska torka sedan är det klart. Skönt!
Har hunnit varit in i jobbdatorn en sväng och testat av lite saker som jag felanmälde i onsdags också.
Ska snart hoppa in i duschen sedan ska både jag och Johan iväg en sväng.
Robin sover ännu och det får han göra ett tag till=)
Johan ska till körskolan och jag ska skjutsa dit honom.
Ska passa på att gå in på IKEA en sväng och införskaffa kuddar bland annat när vi ändå är där utåt.

Måste på systemet en sväng sedan också och införskaffa lite gott att dricka och sedan måste jag handla lite käk hem.

Får se vad vi hittar på ikväll sedan, men det blir inget speciellt skulle jag tro.
Jag ska upp relativt tidigt imorgon nämligen.

Nej, nu är det dags för en sväng ner till tvättstugan. VI hörs av lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0