Har haft en trevlig kväll

På vägen hem stannade jag till och köpte lite kladdkaka och vaniljvisp som vi skulle fira Sara med =)
Sprang in på Lindex en sväng också och kikade men hittade inget roligt.

Åkte hem och fixade iordning wok som jag, Johan och tjejjerna käkade.
Grabbarna var nere hos Micke på klubben och hjälpte till att rigga inför kvällen. De kom hem runt åtta och de käkade sedan åt vi kladdkaka. Mums =)

Tog fram alla mina skor sedan och räknade hur många jag har.......
85 par blev det.......
Inte illa va ? *s*

Nu är det dags att nanna kudde. Har ställt klockan på ringning imorgonbitti för jag och tjejjerna ska åka och sola och bada =)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0