Hämtade Johan på Bilskolan efter jobbet

sedan åkte vi till Willys i Veddesta och handlade.
Hatar att handla i en affär när man inte hittar. Man springer runt överallt och försöker hitta ett logiskt system på hur varorna bör ligga, men man missar alltid något.
Men så är det ju.
Plockade undan allting när vi kom hem sedan lade jag mig på soffan medans Johan fixade käk.
Mår inte så jättebra tyvärr. Har en förkylning som spökar i kroppen på mig men jag mutar den med alvedon och c-vitamin.

Satt på fejjan och kollade lite för ett tag sedan och en gammal kompis från Ljusdal "ploppade" upp och vi satt och chattade.
Hon bor i Västerås sedan 10 år tillbaka men ska hälsa på sin syrra i Norrtälje i helgen.
Hon fick mitt mobilnummer så ska vi eventuellt mötas upp till helgen och ta en fika.
Vi kom på att det är minst 17 år sedan vi sågs senast.......

Nej nu ska jag sova hoppas på att jag blir frisk snabbt.
Robin sitter i sitt rum och snörvlar och hostar så han blir nog hemma imorgon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0