God morgon!

Känner mig pigg och glad idag. Vet inte varför, men man får väl passa på och njuta av det så länge det varar *s*

Har precis käkat en macka och druckit en kopp kaffe och ska hoppa ner i jobbhögen.

Idag är det sol igen. Sååå skönt! Kanske därför jag är på sådant bra humör ?
Tyvärr så ligger allergin och triggar i bakgrunden, men jag börjar känna mig van med tröttheten nu.....

Ikväll blir det tvättstuga och check av blommor.
Jag har haft så mycket att göra på kvällarna när jag kommit hem så jag har inte hunnit titta till mina balkonglådor =(
Men vatten har de ju fått eftersom det har regnat. Åtminstonde lådorna.
Får checka ikväll.

Robin bestämde sig imorse för att inte följa med till Dalarna.
Han tycker det är onödigt att åka bil i flera timmar och stanna en natt och sedan åka hem igen.
Kan så vara, men men....
Jag längtar verkligen upp och få göra iordning !
Spelar ingen roll att det bara är en natt.

Nej, nu ska jag på möte. Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0