Fullt hus hemma

Mådde helt okej hela fredagen och kände inte någon yrsel överhuvudtaget på hela dagen igår, så det måste ha varit någon bieffekt av de nya rörelserna vi körde på Pilatesen i onsdags. Vi körde ju mycket nacke och jag är ju ganska stel i hela det partiet.

Fick massa gjort på jobbet iallafall och det är ju bra med tanke på att jag ska vara borta hela nästa vecka.

Sara, Clara och Lucas var hemma hos oss när jag slutade sedan. Jag och Johan åkte ner och handlade på en gång när jag kom hem.

På kvällen blev det slapp i soffan och lade oss relativt tidigt.

Imorse vaknade jag ganska tidigt och myste lite för mig själv med kaffe och nyheter.
Ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning och sedan blir det nog Solna en sväng.
Ska se om jag hittar några spännen till håret där. Gör jag inte det så struntar jag i det !
Då har jag kollat i Vällingny, Kista och Solna utan resultat!

Ikväll blir det Melodifestivalen som gäller. Inte för att jag tror att Sverige kommer vinna, men man kan ju hoppas att vi får en något bättre placering än vad vi har fått de senaste åren.....

Nej, nu ropar duschen. Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0