En timme kvar till taxin hämtar oss nu

Har suttit och testat hela dagen och längtat ut =(
Det är verkligen kanonväder här så jag hoppas att det blir bra väder hemma också nu när jag ska vara ledig i några dagar......

Ska verkligen bli skönt att få slappna av i fyra hela dagar!

Har dock lite saker som jag måste göra ( såklart )
I morgonbitti måste jag promenera till jobbet och hämta bilen. Det tar ca en timme men det är  välbehövligt efter dessa dagar här nere. Man har bara suttit stilla och mumsat i sig sötsaker .....

Har även bokat in tvättstugan tror jag imorgonkväll, men den får jag nog skjuta på.
Vi ska nog ner till klubben och grilla tillsammans med Cissi och Harry nämligen ( om det är bra väder )

På fredag måste jag nog in i jobbdatorn och checka lite på applikationen också.
Inte för att jag måste, utan mest för att jag är nyfiken =)

På lördag är det möhippa för Petra. Ser verkligen fram emot den. Ska bli skitkul, men jag hoppas på bra väder där också.....

Ja, som ni märker så har jag ganska mycket att göra iallafall och sedan är det ju det  vanliga som ska göras också...
Städa, handla, diska m.m

Men jag gillar ju att ha saker att göra =)

Nu ska jag göra ett sista ryck här innan taxin kommer.
Planet går inte förrän halv åtta ikväll så jag ska in på Taxfreen en sväng också.
Ska bland annat handla lite smink och krämer.

Hörs senare


Kommentarer
Postat av: Petra

Mäh!!!

Jag skulle ju inte veta att det var på lördag!!! =)

2009-05-20 @ 19:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0