Äntligen fredag

Vaknade någorlunda utvilad imorse och konstigt vore det väl annars efter alla timmars sömn jag fick igår.

Jag och Sara var uppe och hoppade först av alla ( som vanligt ) och efter ett tag var även Robin uppe.

Har haft lagomt mycket att göra hela dagen och till lunch åt jag en jättegod stek på Carinas.

Ikväll blir det full rulle hemma.
Clara och Lucas kommer och jag lovade Robin att jag skulle hjälpa honom att fixa till i hans rum.
Dels plocka undan och dels möblera om lite snabbt.

Måste dock iväg och handla först. Får se om Johan och Clara följer med.

Ska försöka ta mig iväg till IKEA imorgonbitti och införskaffa nytt matbord också hade jag tänkt.
Vet inte om jag får in det i bilen bara, annars så får jag väl surra fast det på takräcket =)

Nej, nu ska jag ta mig en fika. Behöver lite energi känner jag. En glass blir det nog.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0