Ängbybadet idag =)

Jaa Michelle, jag ville bada *s*

http://frudossantos.blogg.se/2009/may/asa.html


Samlade ihop alla ungarna och drog iväg till Ängbybadet.
Vi var där vid tolv men inte Michelle & Co =)
Dom kom runt ett sedan och vi solade och badade i några timmar.
Jag fick ligga med tröja på ryggen eftersom jag hade bränt mig igår. Både fram och bak, men sola och bada skulle jag göra ändå =)

Får smörja in mig med aloe vera inatt igen och hoppas på att det lägger sig lite tills imorgon.

Clara och Lucas har åkt hem, men Sara är kvar en stund till. Eva kommer och hämtar henne om en stund.

Blir nog inte så mycket gjort ikväll tror jag . Är ganska trött efter två dagars solning och bad.
Affa kommer och ska sova här inatt också, men hon får sova i köket inatt så jag får vara ifred.

Imorgonbitti kommer dom förresten och fixar spisen också. Skönt =)

Nej, nu ska jag slappa lite i sängen tror jag
Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0