Tog en runda runt sjön igårkväll direkt efter jobbet

Duktigt va ?
Denna gång kändes det lite lättare att ta sig runt.
Vet inte om det berodde på att jag börjat få upp flåset ( efter en gång ?!?!? ) eller om det berodde på mina nya löparskor ?
Skorna är nämligen mycket lättare än de andra jag har, så det kan ju bero på det.
Skönt var det iallafall och jag stretchade ordentligt när jag kom hem också, så jag har ingen träningsvärk idag nästan =)

Johan kom hem precis när House började, så vi satt och kollade på det sedan gick vi och lade oss.

Idag ska jag ha webcast på förmiddagen här på jobbet så jag måste snart gå och förbereda det.
Annars så har jag inte så mycket inbokat jobbmässigt.

Ikväll blir det Pilates efter jobbet och sedan måste jag åka och storhandla.
Har nästan ingenting hemma i skafferi och kyl, så det blir ett ordentligt lass som ska hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0