Sovmorgon idag =)

Det var skönt att sova ut! Klev ur sängen kvart i elva ! Men det var som sagt skönt att få sova ut ordentligt.
Sitter just nu och tar en kaffe sedan ska jag hoppa in i duschen.
Har inga direkta planer för idag förutom att jag borde åka iväg till en urmakare och byta batteri i min gamla klocka.
Jag har ju den som jag fick från jobbet men den är så fin så den vill jag inte ha för mycket =)

Igår kväll var vi ju ute och käka Kina käk allihopa.
Jag tog fyra små rätter ( som vanligt ) och det är alltid lika gott.
Carmen var ju också med och höll låda *s*
Hon är för himla skön den ungen!
Står nog inte på nu förrän hon börjar prata ordentligt. Nu är det mest bara en massa påhittade ord som kommer ur henne men ett och annat riktigt ord lyckas hon med också.





                                              

Efter middagen gick vi hem och kollade på melodifestivalen bland annat.
Det började en ny brittisk thrillerserie i två delar också som var jättebra. Måste komma ihåg och se andra delen nästa lördag!

I kväll sedan när kidsen har åkt hem blir det till att städa här hemma. Måste dammsuga och skura golv bland annat sedan blir det Beck ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0