Sovmorgon idag

Vaknade av att Eva ringde och väckte oss idag.
Hade ioch för sig varit uppe ganska sent igår plus att man ställde ju fram klockan en timme.

Har diskat undan efter Tacos middagen igår och sedan tagit ett varv runt sjön nu på morgonen.
Ska hoppa in i duschen och sedan åka till Kista och möta upp Eva och Sara.
Ska hjälpa Eva att hitta lite sommarkläder inför resan.

Igår kväll släckte vi ner allt här hemma och det var riktigt mysigt med alla ljus =)
Var ute och gick med Pixie runt nio och jag måste säga att det var inte så många som hade släckt ner här runt omkring.
Dåligt tycker jag !

Efter Kista så blir det dammsugning och städning av lägenheten.
Måste ju dammsuga lite extra nu då jag vet varför jag blir trött......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0