Sovmorgon idag

Vaknade strax efter 10 idag. Sååå skönt !

Känner mig någorlunda utvilad men den där tröttheten ligger och lurar i bakgrunden iallafall. Suck.....
Det slog mig att jag för en herrans massa år sedan tog jag allergitester en vår. Det visade sig att jag är pollenallergiker, men jag fick även utslag på pälsdjur........
Jag kommer dock inte ihåg om det var hund eller katt men något av dom var det.
Grejjen är ju den att jag har ju både ock hemma....
Tänk om jag är allergisk mot Smulan och / eller Pixie !! Hjälp ! Hur gör jag då ?
Ska ringa läkaren imorgon och be om ett allergi test nästa måndag iallafall om det går.

Annars idag så hade jag tänkt att fixa lite med allt möjligt.

Ge blommorna växtnäring
Dammsuga
Skura golv
Städa toaletten ordentligt
Fixa kattlådan
Tvätta bilen

Måste ta ut pengar också och ge tillbaka till Robin. Fick låna av honom igår till bussremsa nämligen då jag inte hade några kontanter.
Så det är väl dags att sätta igång nu om man ska få något gjort av ovan.
Är uppe själv för tillfället då resten av familjen ligger och sover ( ink hunden och katten !!! )
Tröttmössor !!!  *s*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0